Slingor avklarade.

Nu har jag varit hos Madelene och fått mina slingor gjorda. Jag kan nu meddela att jag är mer blond är brunett, fick med mig en produkt hem (nästan som skum) som jag just nu sitter med i håret. Varför jag gör det är för att det tar bort det gula som kan bli av slingor och detta är mycket bättre än silver schampoo tydligen. Hur som helst så ska det sitta i ett par timmar så kort får ni vänta med tills senare. Än så länge är jag iallafall nöjd och det är huvudsaken.

Väntar just på att min älskling ska komma hem så han kan säga vad han tycker, lite svårt för honom att se med skum i håret men det lilla han ser kan betyda mycket ändå. Haha. Jag är ganska trött och tror jag ska lägga mig och sova en stund, om det nu går när det säger dropp dropp på fönstret. Som jag skrev tidigare så sov jag nästan inget inatt och kunde inte sova imorse heller men jag ska då inte klaga för jag tycker det är helt jävla underbart att all snö försvinner. GE MIG SLASK!!!!!

Kvällen ska tillbringas i soffan iallafall om jag får bestämma, vi får se vad Johan har för planer om han nu har några. Imorgon sticker vi iväg till Jönköping för att gå på Ikea och även A6. I love it. Pigga ska vi vara eftersom jag är illa tvungen att köra både dit hem, ska bli skönt sen när Johan får tillbaka sitt körkort för då tänker JAG ALDRIG MER KÖRA BIL NÄR VI SKA NÅGONSTANS TILLSAMMANS. ;)


Kommentarer
Postat av: madde

funka d däringa skummet? va hette d? ä allergisk mot när d blir gult så skulle behöva slänga i nått i mitt hår oxå..

2010-02-27 @ 13:53:39
Postat av: Justinedel

Nice site, welcome to my

2011-03-29 @ 08:30:06
URL: http://justinedel.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback