Silvershampoo

Blir galen snart. Jag vill ha mina pengar, helst nu. Kommer förhoppningsvis få lite imorgon men det är inte säkert då jag fick tillbaka pappret när jag lämnat in det men innan fredag ska jag iallafall ha fått dem. Hur som helst så är det inte de pengarna jag vill ska komma utan lönen, måste ha en ny inpackning då min är helt slut och utan den kommer mitt hår se ut som stryk. Jag behöver även silverschampoo till håret eftersom de dämpar det gula tonerna som är, inte för att det är mycket men ändå. Jag vet sedan innan då jag var blond att Matrix silvershampoo var guld värt och det ska jag ha igen, ska även pröva deras inpackning denna gången eftersom de har en för blekt slingat hår. Perfekt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback