Sängen

Ligger i sängen och ska sova. Perfekt när man kan skriva blogg från mobilen. Idag har det inte hänt så mycket, vi var iväg till ÖB förut och handla lite små saker. Blev även en sväng till Netto då Johan aldrig hade varit där men den affären är inget för mig. När vi kom hem lagade Johan mat och jag tog en runda med Tyson och efter det somnade jag i Johans famn på soffan. Senare ikväll kom Nicklas och Mickis hit och vi har kollat på film. Var meningen att jag skulle ta bort Mickis stygn under hennes fot eftersom de sagt på sjukhuset att hon bara skulle ha det i 2 veckor men såret var inte helt än och jag tyckte det var bättre hon åkte till vårdcentralen så det fick tejpa ihop det. Johan kollar nu på film som han satte på när de gått och Tyson ligger med mig i sängen och sover. Imorgon ringer klockan tidigt så bäst jag försöker sova lite nu. Natti.


Kommentarer
Postat av: ida

låter som en ganska händelserik dag :)

godnatt på dig!

2010-02-07 @ 23:45:36
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback