Rastlös

Städningen är i full gång. Det behövs nu, jag har inte gjort det eftersom att jag har jobbat tre dagar och då strejkar jag precis som andra i det här huset.

Jag har sjukt tråkigt idag och skulle mer än gärna jobba idag också. Rastlös till tusen.
Får nog bli en tripp till farmor och farfar i em och fika.

Blev inget Skåne idag som sagt men hade jag haft bensin pengar så skulle jag åkt ändå eftersom Mimmi bara jobbar till 1 imorgon. Under den tiden kunde jag myst med Alice och tagit det lugnt. Sen åkte hem på lördag när hon började. Typiskt att man ska vara fattig. Blööööö.

Jag vill shoppa... Jag har inga byxor... Jag är inte alls nöjd idag... Vågen stiger neråt fortfarnade och står nu på 60 kg men detta beror nog på att jag varit sjuk... Hur som helst så har jag inga byxor, vad annars liksom -18 kg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback