Personalmöte

Inatt fick jag nästan inte sova något. Vaknade flera gånger av att det krampade i magen och mellan 4 och 7 var jag tvungen att rusa upp på toa för att spy. Detta hände 4 gånger.

Hade ställt klockan på halv 9 men gick upp 1 timme senare. Hoppade in i duschen och idag blev det en hårinpackning, när jag var klar blev det en sväng med Tyson.

Halv 12 skulle jag vara i stan på personalmöte, trevligt att se alla andra som jobbar där.
Innan jag åkte blev det en sväng till Kvantum då mjölken och lite andra viktiga saker var slut här hemma.

Nu är städningen i full gång. Väntar även på att mamma ska ringa då hon skulle göra det när de var tillbaka på rummet. Snart dags att börja med maten också.

Ikväll händer det inte mycket, tror det blir sängen tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback