OS

Hur kan man tycka det är roligt att sitta och kolla in i en tv på någon som åker längdskidor? Jag kan verkligen inte se något nöje i detta! Självklart pratar jag om vinter OS och om det skulle vara sommar OS skulle jag kunna förstå. Tur att inte OS är så länge, Johan följer detta och jag låter honom se om han vill för hur länge varar det liksom? Och genom honom får jag reda på om Sverige tar något guld, silver eller broms. Om jag inte minns fel så har vi två guld nu, eller?!?

Nu ska jag gå ut sista rundan med Tyson och sedan krypa ner i sängen. Nu är jag verkligen trött och kan knappt hålla uppe mina stackars ögon. ZzZzZz.

Imorgon ska Tyson till Helene, skönt för honom då han slipper vara själv hemma och att han även kan springa lös och busa med de andra hundarna. Jag tror jag ska inskaffa en filmkamera och dölja för honom, skulle vara roligt att se vad han gör när han är själv hemma. :)

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback