ONT!

Har fruktansvärt ont i magen ikväll och har haft det sedan igår kväll. Medicinerna har inte hjälpt än och jag fick feber när jag tog dem imorse, har precis tagit dem för kvällen och hoppas på att inte få feber igen.

De sa till mig sjukhuset igår att jag skulle ta det lugnt men vem kan de? Inte jag iallafall! Jag har iallafall städat idag och tvättat, när jag skulle bära ner tvättkorgen förut fick jag stanna 4 gånger på vägen ner eftersom smärtan kom direkt. Nu ikväll har Johan fått ta tvätten och de kommer han få fortsätta med.

När Johan kom hem från jobbet förut pratade han med Bosse i telefonen och efter att de pratat klart fick jag prata med mamma och allt var bra med dem. När vi lagt på var det dags för mat och efter det hoppade Johan in i duschen. Medans jag skrapade bilen efter det tog han en runda med Tyson. Vi hade bestämt tidigare idag att åka in till stan, blev en sväng till förr då jag hade presentkort där och för det blev de en lampskärm och glasunderlägg. Marimekko de klart, dock såg lampskärmen ganska liten ut i fönstret så funderar på att byta den till en större imorgon annars köpa en ny lampfot. Efter stan blev det Kvantum då vi inte hann till Apoteket, alvedon inhandlades, måste ta det om jag får feber.

Johan sitter just nu och spelar och jag ska snart lägga mig eftersom jag sovit skit dåligt natten som var. Köpte en tidning på Kvantum så funderar på att läsa den om jag orkar.

Min mormor ringde förut till mig då hon fått en sms av mamma om min mage. Hon blev jätte orolig och ringde upp direkt, så snällt att alla tänker på mig. Hon satt på en balkong i Thailand och tittade på solnedgången, ja hon är också där men inte på samma ställe som mamma och de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback