Och så försvann tiden

Här har det inte hänt mycket och tiden har ändå gått fort. Kanske beror på att jag fastnade i soffan och i ett tv program. Perfekt när man är rastlös och inte vet hur man ska få tiden att gå.

Ska alldels strax börja med maten, då är den klar till Johan kommer hem. Och känner jag honom rätt så kommer han vara hungrig när han kommer, det är iallafall så det brukar vara. Idag är det lasagne som står på menyn, mumsigt.



Jag har precis kört 30 minuter på crosstrainern. Bollen får plockas fram senare.

Ikväll händer det nog lika lite som vanligt skulle jag tro men kan vara skönt det också. Hoppas bara jag inte blir allt för rastlös eftersom det oftast leder till att jag blir irriterad och sur vilket går ut över min stackars älskling. Som tur är så vet han hur jag funkar och låter mig istället vara ensam i ett sur tills jag surat klart. Och efteråt brukar han bara tycka att jag är knäpp. :P

Skönt att pengarna kommer i veckan.
Mycket jag vill köpa men får nog vänta tills nästa månad ändå. En hårinpackning behöver inhandlas och även nytt smink. Tråkiga saker men behövligt. Men har prioriterat byxor i första hand för det behövs verkligen och på fredag ska jag till frisören, dock ska jag inte klippa mig denna gången eftersom det inte behövs och jag gjorde det sist jag var där vilket var i januari. Men däremot ska det bli en massa massa slingor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback