Nails.

Tiden går verkligen fort när man är och jobbar, därför har jag inte hunnit med att skriva ett inlägg till idag. Jobbet gick bra och snabbt också. Det är inte direkt så att vi sitter och bara glor utan istället ser vi till att alltid ha något att göra, precis som det ska vara.

Slutade vid 4 och mamma åkte då med mig hem eftersom hon varit i stan och fixat sina naglar. Jag önskar jag också hade råd att göra sånt och speciellt nu när mina börjar bli riktigt långa.





När jag kom hem började jag med maten, idag bjöds det på kött och potatis till Johan medans jag valde bort potatisarna och åt istället en god grönsaksblandning. Medans jag gjorde maten sprang Johan ner till tvättstugan, skönt att få rena kläder igen. Har diskat och gjort iordning i köket och precis satt mig på rumpan. Sitter just nu och filar mina naglar och lägger på ett skyddande lack, mina naglar är så tunna och svaga så det går annars av för minsta lilla men med detta lack håller det kanon. Ska lägga på ett rosa lack, nya vårfärgen från Isadora och super fint.

Det bästa på hela dagen, det krävdes inget för att få med Johan till Ikea och A6 han gick med på det direkt. Suveränt och troligen så blir det redan på lördag. Ska bara ordna med någon som vill ha hand om min hund, ska ringa svärmor imorgon och kolla eftersom han då inte behöver vara själv hemma. Så himla sällskapssjuk min vovve. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback