Nagellack.

Min hemska huvudvärk är borta men det krävdes en spya för att få bort den. Jag hatar att spy men när jag får sådan kraftig och otäck huvudvärk är det de enda som hjälper. Att sova 1 timme kunde jag bara glömma, det dunkade i hela huvudet och att ha ljud runt omkring mig är helt omöjligt och jag kräver inte att Johan ska vara helt tyst. Det är iallafall skönt att den är borta, nu hoppas jag på att kunna somna ikväll och vakna imorgon utan en ny attack.

Jag har nu fixat med mina naglar, klippt ner dem lite, filat dem och även pillat ner nagelbanden. Självklart har det fått en ny snygg färg. Jag älskar IsaDora´s nagellack, den bästa sorten som finns och idag blev det denna färg.



Har även hittat en annan skit snygg färg som jag vill ha. Igentligen gillar jag inte alls den färgen men denna färg var inte för svag och inte för stark utan istället helt perfekt. Men jag får nog fjäska för min mamma lite. Vink i blink lilla mamma. ;)

 

 

 

 

 

 

 

Nu ska jag strax krypa ner i soffan och mys ner mig hos min älskling. Ska även bli sängen tidigt ikväll, imorgon är det jobb igen. Blir ett klirr i kassan... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback