Min kväll.

Hur har jag spenderat min kväll då tro. Jo men det ska jag berätta för er.

När jag kom hem från Hem & Hobby förut så hade min älskling gjort mat, skönt att man slapp det. Efter maten och när han varit ute med Tyson körde jag in honom till Micke, de skulle kolla på film och umgås nu ikväll. På vägen hem hämtade jag upp Mickis och Nicklas och vi åkte hem hit. Nicklas satte sig och kollade på film och jag och Mickis satt mest och pratade. Sjävklart har vi kollat på PH nu ikväll. Imorgon är det final, spännande.

Efter PH gick jag ut med Tyson och de gick hem. Johan borde snart vara hemma då han tog 11 bussen från stan. Ska snart sova tänkte jag, blev inte allt för mycket sömn inatt. :(

Hem & Hobby kommer man aldrig ifrån utan att ha med sig något. Köpte två lite högre krukor som jag nu har i vardagsrummet, har även flyttat runt lite fönsterlampor här hemma nu ikväll. Nya spislock, eller vad heter? Svarta blev det iallafall denna gången, passade jätte bra i köket. Tyson fick en nu matskål och även en vattenskål, köpte även ett underlägg att ha under dem.
På den svarta står det food och på den vita water.

Nu kom Johan hem. :) Dags för sängen, imorgon blir en jobbig dag. :(


Kommentarer
Postat av: Tomasgrete

Great Site thanks

2011-03-13 @ 11:22:50
URL: http://tomasgrete.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback