Maxi och Rusta

Har varit iväg hela dagen känns det som men det var nog bara för att jag vaknade så sent.

Dammsugaren plockades fram det första den gjorde när jag kom in efter promenaden med Tyson imorse. Blev även till att torka golven. Efter ett tag ropade även duschen efter mig så det blev till att ta en varm och skön dusch. Gjorde mig iordning vilket kan ta väldigt lååååång tid när man heter Ida.

När jag äntligen var klar åkte jag och hämtade Mickis och Nicklas. Nicklas dumpade vi i trängen och jag och Mickis åkte vidare till Maxi, blev en fika där medans vi väntade på att hämta Nicklas igen. Jag fick hämta ut hans mediciner då han inte har något leg, gick även och kikade lite i andra affärer och efter det åkte vi till Rusta. Bensinlampan började lysa efter det och lite gasolina behövdes. När klockan var halv 7 åkte vi till resecentrum för att hämta upp Joel ( Mickis bror ).

Nu har jag varit hemma en stund och ätit maten som min älskling lagat. Mums. Han sitter nu och kollar tv och jag passar på att skriva lite. Vi ska strax åka iväg och handla lite inför imorgon, enbart för att vi inte har något annat att göra men nu såg jag precis hur mycket klockan var. Tiden bara springer iväg. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback