Mat.

Jag frågade Johan när vi gått och lagt oss om han kunde höra ljudet från ambulansen. Han tittade på mig och undrade om jag blivit knäpp eftersom han inte hörde något. Detta händer ofta, jag brukar höra detta ljud och det är verkligen skumt. Det är precis som någon varnar för att det ska hända mig något men vad?!?

Vaknade igen efter att äntligen ha somnat. Det händer väldigt sällan nu för tiden att jag är hungrig men inatt till och med jag vaknade av det. Ska strax gå lägga mig igen och hoppas på att kunna somna om brevid min älskling.

Har kollat olika sidor på internet nu och kommit fram till att jag vill tatuera mig igen men jag ska inte för efter 9 stycken vet jag inte vad jag vill göra och inte heller vart på kroppen. Nä detta får vänta.

Och som ni redan vet så vill jag bli blond igen och snart kan jag fixa med sånt. Jag kan gå till frissan, jag kan köpa det jag vill ha och jag kan börja leva igen. När jag börjar jobba igen komma jag ha en inkomst igen, en lön och jag behöver inte längre fundera över hur jag ska få det att gå ihop med allt under en månad. Så jäkla underbart, en inkomst har verkligen varit saknad men ändå har jag bara varit arbetslös i 4 månader och det är inte speciellt länge och man tittar på en del andra. Ska verkligen bli skönt att börja jobba igen och jag verkligen längtar tills min första dag. Detta trodde jag aldrig att jag skulle säga men jag saknar att jobba och det är så jäkla tråkigt att gå hemma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback