Massage

Här har inte datan varit start idag förens nu. Nästan så vi får måla ett stort kors i taket. Haha.

Igår kollade vi tv hela kvällen. Johan blev lite sjuk, fick så himla ont i magen och feber. Stackars. Tror dock det berodde på en nyponsoppa vi hade hemma, jag som inte dricker det visste inte att påsen var öppen och Johan hade haft den sedan lååångt innan vi blev tillsammans. Alltså var den över 1 år gammal och det stort på kartongen att om påsen var öppnad var max längden på den en månad och den smakade Johan på. Opps.
Vi gick och la oss ganska tidigt igår efter att båda två somnat på soffan.

Idag vaknade vi inte allt för sent men inte allt för tidigt heller. Johan hade ont i hela kroppen så det blev till att plocka fram massageoljan och hans snälla flickvän masserade honom. Kändes mycket mjukare efter 20 minuter men får nog bli mer ikväll. Efter det blev det en dusch och jag passade även på att städa lite. Johan somnade en stund tillsammas med Tyson.

Nu håller jag på att fixa maten eftersom mamma och Bosse kommer hit snart och ska äta taco tillsammans med oss. De beställde även negerbollar så det har jag fixat.

Återkommer kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback