Mamma.

Denna dagen har jag då inte varit rastlös iallafall.
Igår visste jag inte vad jag skulle ta mig till eftersom det inte fanns något att göra.

Var hemma hos mamma och Bosse förut, vi fikade lite och mamma försöka trycka i mig en massa godis också. Hon tycker jag har blivit så liten och tanig. Haha. Lånade även deras dator och kunde skriva ut min papper som jag skulle lämna till arbetsförmedlingen. Vi satt även och kollade på korten de tagit i Thailand och nu längtar jag ännu mer till värmen.

När jag hade varit där uppe en bra stund var det dags för mig att åka in och lämna min papper. Nicklas och Mickis var med mig och Nicklas bjöd på mat. Mumsigt. Åkte även en sväng till Coop, Nicklas skulle köpa plast eftersom han och Johan ska börja spackla och så imorgon.

Nu har jag nästan precis kommit hem och inte långt efter kom Johan. Han står nu i duschen och jag sitter och funderar ut mat som vi ska äta i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback