Mamma har varit här.

Vaknade imorse av att mamma ringde och då var det dags att gå upp. Hoppade in i duschen direkt, enda sättet att vakna till ordentligt. Gjorde mig iordning och när jag var klar för att gå ut med Tyson kom precis mamma så vi tog en kort promenad med honom. När vi kom in igen blev det kaffe och frukost och efter det bara en massa prat om allt mellan himel och jord. Nu har hon precis åkt hem.

Jag är sjukt rastlös och funderar på vad jag ska göra. Städa gjorde jag igår och dessutom har jag ingen ork för det nu. Att sitta framför datorn fördriver tiden ganska bra men sen då? Till slut finns ju inget att kolla på?

Tror det får bli lite motion på crosstrainern och även bollen får plockas fram. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback