Livmoder.

Jag har ont i min livmoder... Kan man säga så?!? Äh det klart man kan för det är ju där jag har ont!!!

Strax ska jag åka iväg till mitt jobb. Oj vad bra det kändes att skriva så, får nog göra det igen. :) Strax ska jag åka iväg till mitt jobb. :)))))

Håller just nu på att göra mig iordning mig, städningen är klar och nu är det rent och snyggt igen.
Ska ut med Tyson alldels strax så att han kan få kissa innan jag åker. Innan jag åker till stan ska jag upp till Mickis och Nicklas och lämna magtabletter. Nicklas har fått ont i magen och jag tror det är magsår, precis samma symtom men vi kom fram till att kolla om Omeprazol hjälper innan han söker för det.

Jag är helt uppe i varv idag, så jäkla lycklig. Har städat och lyssnat på musik samtidigt och självklart hängt med i alla låtar och inte tyst heller. Hoppas ingen granne har hört mig bara. Haha. Jag har ett leende på läpparna hela tiden och jag vet inte varför men känner mig så otroligt jäkla glad och lycklig. Allt går åt rätt håll nu känns det som. Blev till och med inte förbannad när jag såg mina små kompisar som satt sig på nästan, två små små små finar men jag tänkte bara att vad tusan gör det, dom försvinner ju med tiden. I vanliga fall hade jag blivit tokig över det och jag skiter fullständigt i om jag har ont i magen nu, smärtan ska inte få ta över min lycklighet. Jag vill alltid känna såhär. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback