Lila färg

Sitter just nu och väntar på att naglarna ska torka, det har fått en ny fräsch färg och det behövdes verkligen. Eftersom jag håller på att spara ut mina naglar blir det finare med färg. Nu är det en lila nyans på. :)

Var till farmor och farfar förut. Vi satt och fikade och pratade. Farmor skickade även med sin hemma gjorda pannbiff till mig och Johan som vi kunde ha till middag. Mums.

När jag kom hem åt vi och efter det åkte jag och Mickis till Kicks. Nu har jag bestämt mig för att ge Bobby´s spray en chans, alla säger att det är så himla bra och det ska vi väl snart se om det är. Återkommer om resultatet imorgon då jag provat det.

Nu ska jag snart sätta mig i soffan och glo på tv tillsammans med min älskling.

Imorgon är det fredag :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback