Långsam.

Jag är rastlös som vanligt när jag inte jobbar, har varit så varje dag när jag inte jobbat. Haha. Jag har iallafall städat idag och fått något gjort. Efter städningen blev det duschen och jag riktigt lång tid på mig att göra mig klar, riktigt skönt att kunna vara seg ibland. Om Johan är hemma bara han stressar mig så man får passa på. Jag ska snart stressa honom för nu står han i duschen, vi ska strax åka och handla men först blir det mat på donken. Jag hoppas på att hitta snygga underbara handdukar på Hemtex också. Kanske kan vi även få ett nytt duschdraperi till badrummet, de vi har nu är hårfärg på som inte går bort men nu färgar jag ju inte håret hemma längre så då slipper vi hårfärgen. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback