Kommer knappt framåt.

Man kommer knappt framåt när man är ute och åker bil. När jag skulle hämta mormor och Kaj hade inga kommun människor börjat röja undan all snö så att åka över bron i Skultorp var nästan omöjligt men vem har sagt att man ska ge upp?!? Haha.

Släppte iallafall av dem vid tåget och mormor sa: Vi ses i Mars. Ni kan ju gissa om jag blev avvis, lyx att slippa hela februari månad som tydligen ska bli väldigt kall.
Jag åkte vidare till mot Shell, min bensin var nästan slut så det var lika bra att passa på när jag ändå var i stan.

När jag hem tog jag tag i städningen, det behövdes verkligen eftersom jag inte städat på hela helgen. En hel helg kanske inte låter så mycket men tro mig att med en hund så är det mycket och speciellt i detta väder. Sitter nu och väntar på att golven i hallen, datarummet och vardagsrummet ska torka så att jag kan fortsätta.

Lagom till att städningen är klar är det dags för en dusch och sedan få något i magen. Ska vara i stan till klockan 1 och efter det får vi se om Mickis är lika sugen som jag på Hem & Hobby, hoppas det!

Och Mimmi, Linda hälsade till dig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback