Jagat lampfot.

Idag har jag och Mickis varit runt och jagat lampfot men tydligen så kan man inte bara köpa en fot utan måste köpa hela lampan, då menar jag även skärmen. Till slut hittade vi ett ställe och det var på Ljusexperten, 145 spänn för en jävla lampfot. Det är väl ändå ganska dyrt men jag var tvungen att ha en.

Innan hemfärd blev det Max, Mickis har aldrig ätit där men de hade tydligen inte tillräckligt med personal. Vi stod i kö 20 minuter och efter det fick vi vänta på maten 10 minuter. Där borde ni söka jobb om ni inte redan har något, tro mig ni lär ju få det. Haha.

Stannade även till på djurmagazinet. Blev ett nytt halsband till Tyson, ingen kedja denna gången då jag tycker de drar av för mycket päls. Han fick även 4 grisöron, dock bara ett åt gången och inte fler varje dag.

När jag kom hem blev det promenad med Tyson och även han verkar tycka att de nya halsbandet är bättre. Sen var det dags att sätta upp den nya lampan och det blev kanon bra.


Nu har jag dammat alla rum förutom vardagsrummet, de åkte Johan på att göra. Han lovade även att dammsuga idag men när det sker får vi väl se.

Jag längtar tills klockan blir mer än vad den är eftersom jag är jätte trött.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Skitfin lampa!

2010-02-06 @ 13:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback