Inte nöjd.

Nu har jag tänkt klart och kommit fram till beslut. Nästa vecka kör jag igång med mina morgon promenader igen, tänker även passa på att ta 45 minuter varje dag på crossen och använda bollen flitigt varje dag. Jag ska även ändra på mina matvanor och sluta med allt sött. Nu jäklar kör vi.

Visst jag har gått ner 18 kg sedan Oktober och folk runt omkring mig tycker det räcker men jag själv är inte nöjd ännu. Och jag tycker att det är jag själv som ska vara nöjd och inte andra. Det jag först och främst ska träna bort är min mage, det är inte mycket kvar men det finns allt lite kvar. När jag tittar på mig själv i spegeln kan jag inte se att det är 18 kg som försvunnit från min kropp men däremot ser alla runt mig det. Kollar man på kort från i sommars så självklart ser man en skillnad men inte så stor kan jag tycka.

Good luck to me.


Kommentarer
Postat av: Sis

Du behöver styrketräna, det är det som är grejen. Åk till gymmet och slimma till det du tycker du behöver så kommer du garanterat vara nöjd sen.

2010-02-19 @ 20:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback