Ingen ork.

Har varken hunnit eller orkat skriva inlägg idag. Förlåt mig.

Vaknade imorse av att klockan ringde och tänkte att låt mig bara få sova. Men jag hade lovat Nicklas kaffe och så fick det även bli, han var snäll och tog morgon rundan med Tyson också. När vi druckit kaffe gjorde jag mig iordning och sen åkte vi in mot stan. Båda skulle till arbetsförmedlingen, för mig tog det 2 minuter men för Nicklas tog det 30 minuter. På vägen hem hämtade vi även upp Mickis som hade varit i skolan.

När jag kom hem gick jag en runda med Tyson och sedan blev det lite grejandet. Bestämde mig för att åka och fika hos farmor och farfar och där bjöds det på farmor´s nya gjorde bullar, varma och goda. Åkte hem vid halv 5 eftersom Johan hade kommit hem och vi skulle äta, dock orkade ingen av oss laga mat så det fick bli pizza. Blev inte mycket för min del eftersom magen vägrar.

Efter maten somnade jag i soffan och Johan kollade på tv. Nu har vi kommit hem från apoteket och Johan spelar lite. Han fick göra det tills Mickis och Nicklas kom då vi ska kolla på film. Blir sängen tidigt idag för min del och inatt hoppas jag på att få sova.

Inga mediciner tagna idag då jag ringde och rådfrågade min läkare imorse. Hon sa att jag absolut inte skulle ta det mer eftersom halsen hade svullnat och en dag spelade inte så stor roll. Nu har jag börjat med några andra magmediciner som jag ska äta i en vecka, dock inte 500 mg bara 20 mg och tur är väl det.

Fick sms av mamma förut om att Ed Hardy jakten var slut, skatten hade hittats. Puuuh. Hon har letat som bara den efter en tröja och plånbok till mig och nu äntligen hade hon hittat båda sakerna. För er som inte vet så är jag helt frälst i döskallar och sånt, 4 av mina 9 tatueringar innehåller döskallar. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback