Ikea och A6

Kom hem för några timmar sedan men har tyvärr inte orkat skriva något inlägg tidigare. Vi kom iväg lite innan klockan 2 då Helene hämtat Tyson, hon var ändå i stan och då behövde vi inte åka ner innan. Men innan färden gick mot Jönköping behövde vi tanka bilen så det fick bli Shell först, illa att de har tagit bort alla bensinstationer i Skultorp. Sen blev det raka vägen mot Jönköping och vilken tur att det var lördag så vi slapp alla lastbilar och dessutom var det inte alls mycket trafik ner, tog oss 45 minuter sedan var vi vid Ikea och A6. Vi började med Ikea men direkt när vi kom innan för dörrarna tappade vi humöret både jag och Johan, ingen av oss orkade att gå där inne speciellt länge så vi kom billigt undan denna gången endast 69 kr. Är nog nytt rekord för oss. A6 däremot blev lite dyrare men där inne skulle vi ju handla lite hade vi sagt. Blev nya handdukar från Hemtex, himla snygga. Johan köpte en t-shirt från JC och även den var himla snygg och jag hade lovat Johan att göra french manicure någon dag men då behövdes nya nagellack till det och då fick det bli det. Även mat hann vi med mitt bland allt folk men sedan gav vi upp, märks att folk hade fått lön.

Vi åkte direkt för att hämta Tyson som blev överlycklig när han fick syn på husse. Matte däremot duger bara när inte husse är med. Ja sedan den dagen jag och Johan blev tillsammans har de två älskat varandra och man skulle nästan kunna tro att de är kära. Haha. ;P Vi stannade även en stund för att prata med Helene och Björn.

Vi kom väl hem vid halv 8 eller något och nu är jag själv hemma med Tyson. Johan har gått över till grannen som fyller 25 år idag, blev dock en lugn kväll ändå då det inte skulle vara något partaj. Jag har precis fått iordning på mina naglar och vi får hoppas han blir glad när han kommer hem och att det blir godkänt. Orkar inte göra om det men tror jag slipper det, himla pilligt jobb det där med naglar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback