ICA Maxi

Här har inte hänt mycket sedan jag kom hem. Herregud vad segt det är att handla, blir irriterad och trött bara jag kommer in på ICA Maxi och idag var det sjukt mycket folk som uppenbarligen fått lön. Vi var iallafall snabba igenom och det är nästan ett under men Johan skulle till Micke så idag var han ingen segis. Släppte av honom där på vägen hem och jag åkte vidare hemåt. Nu är jag slut körd i ryggen efter att ha plockat upp all mat, fryst in och när jag ändå höll på rensade jag ut både kyl och frys. Satte mig ner för att betala räkningarna, det roligaste på hela månaden men nästa månad kommer det inte vara ett så högt belopp och det är skönt det. Har börjat städa toan då den såg ut som tusan men nu ska det bli rent och snyggt igen. Hittade inga handdukar på Hemtex idag, eller det fanns men då fanns det bara en av den och jag vill iallafall ha två badlakan och fyra små. Vi bestämde oss för att vänta med tills helgen då vi troligen ska till Jönköping, finns ju Hemtex där också. Jag fick iallafall en ny mascara så min är helt slut, mascaran är mitt liv även om de en del dagar inte är mycket alls på fransarna. Hur som helst så känns det som jag babblar om allt och inget nu så ska fortsätta städa på toan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback