Helgerna går för fort.

Så var det söndag igen, helgerna går verkligen bort och bara springer iväg. Vi har sovit riktigt länge idag och det var jätte skönt men vaknade första gången vid 7 av att jag hade huvudvärk, gick upp och tog en tablett och sedan somnade jag om i min älsklings famn. Vaknade igen vid 12. Vi tog på oss kläder och åkte sedan upp till affären, även Tyson fick följa med eftersom jag skulle ta en promenad med honom direkt efteråt plus att han älskar att åka bil.

Nu har vi precis ätit frukost, en sen sådan också men jag hade verkligen suget efter en rostmacka och så fick det bli. Jag ska strax plocka fram dammsugaren och ta ett varv med den, kanske även mopphinken kommer fram. Johan ska säkert kolla tv men det är bara skönt att få göra det själv idag känner jag, då blir det i min egna takt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback