Hårfärgning måste göras.

La mig i sängen för att titta på en film efter maten förut, precis då ringde mamma så vi pratade en stund och efter det somnade jag till filmen. Johan väckte mig vid 8 då jag skulle ta mina mediciner och sedan dess har jag inte gjort ett skit, legat i soffan och halv sovit, suttit vid datorn och nu ska jag snart sova igen. Det märks verkligen att jag inte sovit mycket natten som var och jag hoppas nu på att denna natt inte ska bli likadan.

Imorgon ringer klockan tidigt då Nicklas ringde förut och beställde frukost och vad gör man inte för sin morbror. Haha.

Nu kom Johan precis in med Tyson, de har varit ute på sista kvällsrundan. Stackars hund som måste gå ut mitt i vintern för att göra sin behov en annan behöver bara gå in på en toa. Haha.

Jag måste göra något åt mitt hår såg jag förut. Jag har en otrolig utväxt men jag får ändå vara glad att den inte är råttfärgad utan blond. Passar ju alldels utmärkt eftersom de är blond jag vill vara igen, den är riktigt ljus dock inte gul/blond och det är tur det, utan istället är den äkta precis som jag såg ut i huvudet när jag var yngre.

Nu ska jag pussa på min älskling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback