Gårdagen.

Kvällen igår var lyckad och trevlig. Dock drack jag inte så mycket alkohol eftersom jag inte ser något nöje i att vara full men jag hade trevligt ändå. Kvart i nio ringde våran hyresvärd och sa till oss att grannen under klagat på för hög musik. Jag blev jätte arg eftersom klockan inte var 10 ens och dessutom så har hon på sin tv jätte högt klockan 12 på vardagrna, så nästa gång ska jag ringa hyresvärden och klaga på henne.

Jag får alltid höra att jag jämt är först med att gå och lägga mig men igår bevisade jag att det inte alls var så och var uppe längst. Johan somnade på soffan och Stefan och Nicklas på bäddsoffan. Jag och Mickis satt uppe i köket och pratade och till slut kom även Nicklas upp igen. Jag väckte Johan på soffan så att han la sig i sängen och bäddade sedan på soffan åt Mickis och Nicklas.

Imorse var det några som var väldigt dåliga, Johan och Stefan. Nicklas var det inte så illa med och jag och Mickis kände inget. Nicklas bjöd på pizza imorse, eller klockan var väl 1 eller något. De andra kollade på film och jag passade på att sova. När Mickis och Nicklas hade gått hem kollade jag, Johan och Stefan på film.

Johan har nu gått över till en kompis och Stefan har åkt hem. Jag börjar fundera på om jag ska sova snart, fick inte alls mycket sömn inatt. Hade en pojkvän som tog upp hela sängen och var omöjlig att väcka. Haha.

Imorgon kommer mamma hit och vi ska umgås. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback