Första dagen på jobbet.

Min första dag på nya jobbet är avklarad och jag kan redan nu meddela er om att jag verkligen trivs kanon. Det är skönt att man inte bara sitter på rumpan, att man slipper räknar minuter. Tvärtom har det varit idag för istället har tiden gått så fort idag att vi själva inte ens har hunnit med. Annat var det på jobbet jag hade innan, då satt man och räknade minuter eller till och med sekunder. Och idag när jag gick hem från jobbet kände jag nästan en längtan tills imorgon då jag får gå dit igen. Haha.







När jag kom hem från jobbet plockade jag fram alla mina papper som jag bara slängt ner i en låda. Att ha ordning på mina papper är jätte viktigt för mig, annars har jag noll koll. Nu sitter det iallafall jätte fint och sorterat i marimekko pärmarna, precis som det ska vara. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback