Flyttat vitrinskåp

Även denna dagen har gått fort utan att något speciellt har hänt.

Har möblerat om i vardagsrummet lite idag, eller flyttat på vårt vitrinskåp. Med andra ord ingen stora förändring men det blev mycket bättre iallafall. Dammsugaren kom också fram och min växt Charlie har fått vatten, passade även på att klippa ner honom lite då han såg väldigt ledsen ut. Haha.

Fika hos farmor och farfar har jag också hunnit med men det fick bli en snabb en eftersom klockan drog iväg så. Jag lyckades till och med att köra upp på farfar´s uppfart, aldrig vågat det innan eftersom det är så himla trångt och nu när jag har större bil också. Men skam den som ger sig. ;P

Nu har vi precis ätit och Johan står i duschen. Ska greja lite nu.

Imorgon är det jobb igen. Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback