Film och sova.

Nu ska jag strax lägga mig i sängen och somna till någon film, fast den kanske är för bra för att kunna somna till. ;) Johan har gått över till grannen nu så jag är själv hemma, det kan behövas ibland det också även fast jag bäst tycker om när han är hemma. Men det klart att de måste ha kill kvällar ibland också, de skulle iallafall se på någon film.

Min mage verkar inte gå åt rätt håll utan istället åt fel men jag hoppas att det vänder snart eftersom jag absolut inte vill göra en gastroskopi till. Blää. Jag hatar att spy men under gastroskopin som var spydde jag så mycket att de till sist inte fanns något kvar. Riktigt otäckt.

Natti natti fina du. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback