Extra pengar till mig.

Om man kör med omvänd psykologi så kanske det slutar med allt snöande. Vi alla kan väl börja hoppas på snö istället och önska det mer än någonsin.

Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon är det dags att vakna tidigt till klockan igen. Jobb står på schemat vilket även innebär att det blir extra pengar i kassan.
Passar alldels utmärkt eftersom det finns så mycket jag vill göra och även köpa men jag tror bestämt på att jag ska fjäska och tvinga med Johan till Ikea i Mars då lönen kommer, får börja med mitt fjäskande redan nu. Hihi.

Visst var detta snyggt. Ikea Ikea Ikea.

Och kan det inte bara sluta snöa, kommer få ställa klockan en halvtimme tidigare imorgon då jag är bilägare. Gråter nästan redan vid tanken på att gå ut i kylan och skrapa is och snö från bilen. :(



Kommentarer
Postat av: Mimmita

Ja det där skulle jag också kunna tänka mig, jättesnyggt.

2010-02-23 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback