Dropp dropp

Är bra trött idag och det går ändå inte sova. Inatt var det rent ut sagt omöjligt att sova eftersom det äntligen har börjat töa så låter det dropp dropp på fönstrena och sen blev det inte bättre av att jag och Tyson sovit jätte länge på dagen. Imorse vaknade jag redan när Johan gick till jobbet och kunde inte somna om men självklart kunde Tyson det och ligger fortfarande och sover. Har precis ätit frukost och tänkte nu inte göra ett skit, bara låta tiden rinna iväg. Halv 2 ska jag till frissan och få mina efterlängtade slingor gjorda, jag har knappt någon svart färg kvar i håret eftersom min super schampoo är kanon på att få ut gammal färg. Haha. Självklart ska ni få en bild när det är klart. :) Men här har ni en bild på hur det ser ut nu. (Dock himla mörk)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback