Byxor och t-shirt.

Så var även denna dagen snart slut, en del dagar kan tiden verkligen gå fort..

Var iväg till Maxi och Elin´s esplanad förut med mamma. Hon skickade och frågade om jag ville följa med och visst kunde jag göra det. Vi hämtade ut Bosse´s mediciner och efter det kikade vi lite i affärer. Mamma köpte 3 nya t-shirt till mig och även ett par byxor, även fast jag sa att jag skulle köpa det när jag fick pengar. Hon räddade helt enkelt min vardag eftersom jag bara har ett par byxor som sitter bra, de andra är på tok för stora efter min vikt ned gång. Självklart köpte jag ett par som jag redan har, ett par svarta skit snygga men tro mig det var de bästa byxorna jag hade.

När jag kom hem la jag mig i soffan för att titta på tv tillsammans med Johan. Hade köpt med mig en påse lösgodis som jag varit sugen på riktigt länge men har dock bara ätit tre bitar, sen tog det stop. Det blev iallafall en silver medalj till sverige i skidorna ikväll och ja jag kollade på OS tillsammas med honom.

Mimmi ringde förut och berättade att Frances och barnen skulle börja spara pengar och försöka komma år 2012, visst är det underbart. Även om det är 2 år kvar så är vi ändå super glada. :)

Nu ska vi snart gå och lägga oss. Jag är jätte trött och Johan har väl inget val eftersom han ska jobba imorgon.

Imorgon ska jag försöka hinna med att hälsa på farmor och farfar eftersom jag inte kommer hinna det senare i veckan. Ska även gå promenad med Mickis eftersom vi inte hunnit det idag, hon skulle iväg vid 7 och jag åkte iväg med mamma. Nu måste vi ta det imorgon Mickis, sparka av oss latmaskarna som bor i våra kroppar!!! Håller även tummarna för att hon ska börja träna tillsammans med mig. ;)
På onsdag blir det tvättdag, torsdag har vi bestämt oss för att handla och Johan ska även klippa sig och på fredag ska jag till frissan.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback