Bus med hund och kina mat

Nu har vi precis kollat klart på en film och jag har varit ute med Tyson. Mamma och Bosse åkte hem för 15 minuter sedan. Vi har även mumsat i oss kina mat.

Tidigare idag var vi nere hos Helene. Hundarna passade på att bussa för fullt och jag körde även lite träning med Tyson. Eftersom det är sjukt mycket snö där inne kastade jag snöbollar som Tyson sprang efter i den djupa snön och nu ikväll har han varit bra trött. Jag färgade även håret på Helene och eftersom vi inte stannade tills hon duschat ur det får vi hoppas att det blev det bra.

Nu ska jag när som helst krypa ner i sängen och sova, imorgon är det jobb som gäller. Jag är inte direkt så van vid att gå upp tidigt längre och måste därför lägga mig tidigt.

Längtar tills pengarna kommer igen eftersom jag då ska till frissan igen. ;)


Kommentarer
Postat av: madde

gud så brun din mamma va då!

2010-02-15 @ 14:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback