Ang jobb.

Nu är jag tillbaka hemma, har varit ute en sväng med Tyson så att han även kunde göra nr 2.

Det känns verkligen kanon med detta jobbet och redan på måndag är det personalmöte. Spännade att träffa de andra två som jobbar där, har träffat en person som jobbar där då hon var med intervjuvn och även idag. Hon var verkligen jätte trevlig och vi skrattade som bara den. Jag känner verkligen att jag kommer trvias på detta jobbet även om de inte är så många timmar i början men det gör inte allt för mycket eftersom jag då kan fortsätta med jobbgaranti för ungdomar och kan då fortsatt  få utbetalning från fkassan.
Det var meningen att jag skulle börja 16 feb men börjar istället 15 och jobbar då även 16 och 17, dag tid är det som gäller 8-16. På jobbet i Lidköping tjänade man enbart 91 kr/tim, himla lite om man tänker efter men på detta jobb tjänar jag iallafall 123kr/tim vilket är jäkligt bra för att vara inom vården.

Nu ska jag åka och hämta Mickis och vi åker då vidare mot Hjo. HÅLL I PENGARNA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback