Alla hjärtans dag.

Alla hjärtans dag men varför ska man fira det i just en dag? Gör det hela året istället!

Igår kväll var jag och Johan hemma hos Nicklas och Mickis en sväg. De tog några öl men jag var nykter och höll mig istället till Coca Cola. Vi stannade inte så länge eftersom Tyson var själv hemma och vi båda var trötta. När vi kom hem kollade vi på tv, bara skit som vanligt och Johan fick sin vilja igenom och det slutade med OS. Jag somnade på soffan och vaknade till och bestämde mig för att somna i sängen istället.

Vaknade imorse ganska tidigt och kunde inte somna om. Jag blundade men så fort jag somnat in vaknade jag igen. Tyson kom upp i sängen så jag och han myste lite innan jag gick upp. Jag bestämde mig för att låta två killar sova vidare och satte mig och fixade naglarna. När båda killarna vaknat gick de ut på promenad och efter det blev det frukost.

Nu sitter Johan och kollar efter filmer som Helene ska ha och jag ska även passa på att färga håret på henne.

Ikväll funderar vi på att gå ut och äta men tror dock det kommer vara ganska mycket folk så nu funderar vi på att köpa hem mat och titta på någon bra film hemma och så får det nog bli. Även mamma och Bosse ska vara med. Mysigt.

Imorgon är första dagen på mitt nya jobb. :):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback