Tvätta, tvätta och åter tvätta.

Tvätt tvätt och åter tvätt, finns det något tråkigare att springa upp och ner till källaren för att tvätta?
Jag önskar mig en tvättmaskin i julklapp!
Johan har gått över till grannen för att kolla på film så med andra ord är det jag som MÅSTE tvätta idag, dessutom är det i tvåan och där finns bara en maskin. Hann inte med allt idag så får gå upp tidigt imorgon för att fortsätta. Värdelöst att de inte finns lika många maskiner i varje.

Slutat klagat för min del.
Tog ett varmt bad förut och hade egen tid, så jäkla skönt och det var riktigt längesedan sist. Efter det har jag bara suttit och kollat på tv. PH var underbart idag och nu hoppas jag bara på att dem två som gick vidare idag också vinner allt, får dock vänta tills imorgon för att se detta.

Jag skulle varit ledig fram tills fredag var meningen men stackars Maria på jobbet är sjuk så jag börjar redan imorgon kväll. Med andra ord så blir det två nätter på jobbet istället för en, vilket inte spelar så stor roll. Viktigt att man ställer upp på varandra i ett arbetslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback