Storstädning

Städning pågår för fullt. En riktigt stor städning har jag slått till mig idag, har precis dammsugit HELA sovrummet (tillochmed väggarna) :P Har precis börjat i hallen och medans golven får torka hamnade jag här. Jobbigt är det, speciellt när man inte mår helt hundra men städa behövs och jag gillar ordning och reda omkring mig.
Johan tycker det är mindre roligt att städa och han jobbar ju på dagarna så jag passar på medans han är iväg. Själv jobbar jag endast 6 dagar i månaden, iofs är det dygn men jag ska lika gärna städa medans jag går hemma och väntar på nästa pass. ;)

Ska försöka få lite ordning i datarummet/gästrummet idag, har bara slängt in en massa skit här som vi inte haft plats till + en jäkla massa kläder som nu ligger ute på tradera. Perfekt att sälja istället för slänga. Haha.

Om man skulle få eld i rumpan igen och köra igång. ;)




Kommentarer
Postat av: Mickis

Hur funkar det med att sälja kläder på tradera ? Har själv funderat på att göra det men kan inte det där med frakten och grejer ;)

2010-12-07 @ 19:30:36
URL: http://mollymupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback