Slått ihjäl tid på tok för fort.

Har knappt fått något gjort idag och ändå har man lyckats slå ihjäl en massa tid, på tok för fort också.
Hann i alla fall med en snabb städning förut, resten får Johan ta imorgon då jag jobbar. Var även iväg till Kvantum för att handla, de har byggt om och jag tycker det är jätte bra nu. En dusch har också hunnits med och lagat mat har jag även det gjort. Men vart tog det där med att vila vägen? Jag har helt enkelt inte hunnit och nu är det ingen idé eftersom jag snart behöver åka till jobbet men först ska jag titta på PH finalen.

Jag hoppas vi kommer tidigt i säng på jobbet för jag är riktigt trötta, allt tack vare den där jäkla tvätt stugan men bara EN maskin i. :/


Ska packa i ordning lite inför jobbet.
Gott folk, hörs vi inte på sms inlägg så hörs vi på lördag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback