Skåne = Underbart.

Skåne är underbart, idag har vi hunnit med shopping på Familia. Jag hittade en jätte söt tröja och en t-shirt från Gina Tricot som fick följa med mig hem. T-shirten är en lite "fin t-shirt" så den tänkte jag ha på mig imorgon. Mmmi hittade en klänning och även Alex. Bara Johan som inte hittade något.
Var även inne på City gross som är sååå himla mycket bättre här än i Skara, kan kanske bero på att detta sägs vara Sveriges största.

Nu ikväll har jag duschat Alice och Mimmi har grejat för fullt. Henrik är iväg på kalas och Johan ligger på soffan.
Det regnar här nu vilket har skapat en enorm blixt halka, redan 10 olyckor på E6 och mer kommer det nog bli. Oträckt väder, då är det bättre med snö.

Imorgon är sista dagen på detta året vilket man inte riktigt kan förstå. Overkligt.
Gott nytt år på er iallafall. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback