Personal mötet

Igår var det personal möte igen. Och nya schemat verkar kanon bra, jag är mer än nöjd och dessutom har jag fått en extra dag. Maria på jobbet ville bli av med en så länge, så då passade jag på att ta den.
Innan mötet igår lunchade jag tillsammans med Elin och Evelina i Falköping, sedan tog vi Elin´s bil till personalmötet. Jag är så himla nöjd med nya jobbet och arbetskamraterna är kanon bra. Känns som vi kommer bli ett bra lag. :)

Idag har det inte hänt så mycket. Varit hemma hos sjuka mamma som bjöd på frukos, vi hade inte setts på flera dagar så nu var det dags. Ska strax göra mig i ordning lite för att sedan åka in och handla.

Kvällen tänker jag spendera i soffan, en jobbig dag idag.
(saknar min ängel, pappa)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback