På bättringsväg.

Börjar må lite bättre men inte helt hundra, förhoppningsvis är jag bra imorgon när jag vaknar.
Dagen har bara bestått utav vila, soffan som gällt i stort sett hela dagen och en massa mys med Tys. Dock har han inte varit så glad över detta eftersom han sovit större delen av dagen. Nu håller jag bara tummarna för att han sover inatt också och inte håller på och vänder och vrider på sig, ja det är faktiskt så han brukar göra om han inte kan sova. Trångt blir det i natt också, jag är dum och smälter så otroligt lätt för Tys så det slutar ALLTID med att han vinner och får sova i sängen. Även om hans säng står precis nedanför sängen på min sida. ;)


Ikväll har vi kollat PH, finalen veckan nu och sååå spännande.
Efter det var de dags för svenska hjältar-galan, både en och fler tårar kom. Vilka underbara människor vi har i Sverige. :)

Nu ropar sängen efter oss, Johan är ute sista rundan med Tys och jag ska göra mig i ordning inför natten.
Imorgon är det personal möte igen, vi bestämde oss för att ha ett till nära inpå det förra eftersom allt är så nytt för alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback