Jul musiken är på.

Jul musiken är på och granen är uppe, nu ska den bara kläs också men det är bäst att vänta och se om Johan vill vara med på det. ;)

Idag känner jag mig inte helt hundra, förkylning på väg?
Mamma var här imorse och vi åt gröt, mums med tomtegröt. Hihi. Efter det åkte vi till Rusta för att köpa en ny julgransfot till oss, våran gick sönder föra året. Så nu har jag varit nere i källaren och hämtat sakerna till granen smat julgranen och satt ihop den. Det riktigt kliar i fingrarna nu och jag vill börja nu nu nu, men jag är snäll och väntar på min älskling.


Kvällen blir lugn, jag tänker stanna inne dessa två dagar nu när jag är ledig och försöka bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback