Jobbat.

Kom hem för en stund sedan, gick av imorse efter att ha jobbat dygns pass. Så underbart skönt, jag älskar verkligen mitt jobb och jag trivs som fisken i vattnet med dygn. När alla andra går till jobbet får jag gå hem för att vara ledig i några dagar. :P

Ska greja lite här hemma innan jag börjar göra mig iordning. Klockan 16 åker vi mot Borås med andra "jobbet", där jag står som vikarie. Jag tror att jag ska fortsätta göra detta, eftersom jag bara jobbar onsdagar, fredagar och söndagar på mitt RIKTIGA jobb. Jämna veckor fredag, ojämna veckor onsdag och söndag.

Jag och Johan går helt om varandra idag. När han började jobba idag var det nästan dags för mig att sluta och när han slutar ska jag åka iväg igen. Knasigt men tur det bara är idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback