Idol final

Har städat hela dagen och som vanligt springer tiden bara iväg..

Ikväll ska vi in till Malin och Micke och kolla på Idol finalen. Spännande spännande.
Men först ska vi få oss något att äta, men funderar fortfarande på vad.
Tyson ska åka till svärmor ikväll eftersom Johan ska iväg på kryssing imorgon med sitt jobb och jag ska jobba. Börjar tidigare än söndag eftersom stackars Maria har en sjukstuga hemma. Krya på dig gumman. Så imorgon kväll börjar jag klockan 21 och går av måndag morgon 8.30. Ett långt arbetspass men man får tänka på pengarna. :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack, jag känner mig än så länge bra, till skillnad från resten av familjen.

Kram

2010-12-10 @ 19:20:50
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback