Helgen

Sitter just nu med brun färg i huvudet, ja att gå från blondin till brunett innebär färgning några gånger innan det blir helt bra. :)

Denna helgen har bara sprungit iväg och detta beror nog på att jag har jobbat.
I fredags var min första dag och det gick kanon. Dygn är helt perfekt för mig och tiden bara sprang iväg. På onsdag är det dags igen och jag riktigt längtar tills dess. :)

Var lite trött när jag kom hem i lördags på morgonen så fick lägga mig och sova i några timmar. Resten av dagen spenderade vi i soffan enda tills klockan slog 18 då vi fick besök. Spel och vin kväll hade vi här hemma tillsammas med Micke, Malin, Nicklas och Mickis. Självklart vann vi tjejer. ;)
Alkoholen var i perfekt mängd och ingen blev för onykter förut Mickis. Haha, men kul hade vi och dansen till Honky Tonk var grym!

Imorse hade vi ställt klockan och detta är mycket ovanligt för att vara vi en söndag. Men idag stod det kalas på schemat, min kusin David fyller 6 år idag så ett stort grattis till honom.
När vi kom hem därifrån var det dags att röja undan gårdagen och efter det somnade jag i soffan. Johan väckte mig när det var dags för hårfärgningen som jag nu ska skölja ur.

Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback