Äntligen.


Tys är hemma igen, som jag saknat honom hela helgen.
Visst kan det vara skönt att vara hund ledig någon gång ibland men inte såhär länge, det kändes nästan som i sommras när Johan´s mormor och morfar hade honom i 1 hel vecka. Även om det bara gått 1 helg.
Svärmor var iallafall här och lämnade honom förut och som vanligt hade han blivit mobbad av hennes två hundar, tikar dessutom. En hade ställt sig där upp i trappan och en där nere, i mitten stod Tys och kom ingenstan eftersom de bara morrade på honom. Han hade dock fått en utbrott på hennes stora hund Alice imorse, han började väl känna sig hemma och gjorde nog helt enkelt igen. Men inget allvarligt och det brukar det inte vara heller.
Nu har han legat och sovit hela dagen, schysst hund som säkert har saknat sin matte sååååå mycket (inte). Men jag förstår om han är trött, han har kunnat springa lös i deras trädgård hela helgen eftersom de bor på landet. Bollen har nog varit i luften mer än 1 gång under denna helgen. Haha.
Som vanligt så kommer Tys garanterat vara jätte pigg och glad när Johan kommer hem, så det brukar vara. De två är helt galna i varandra och Tys har antagligen tröttnat på mig för längesedan eftersom det var mig han bodde med först och jag som fick uppfostra honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback