Åhaga

Det var helt underbart i Borås igår. Vid ca 18 kom vi fram till Åhaga och insläppet hade precis börjat, det serverades glögg och jag som igentligen inte dricker det tyckte till och med att den var riktigt god. Efter det var det dags för mat, mums med julbord. Vi alla åt så att magen stod rätt ut efteråt. Haha. :P
Vid 21 började uppträdandet, elvis, beatles, quuen och abba låtar. Så jäkla bra. Och de som var där på firma fest hade fått i sig en del alkohol och svängde sina lurviga på dans golvet som bara den. Sikket drag det blev. Efteråt var det disco men det stannade vi inte på, alla av oss var nyktra då vi hade tagit till bilarna till stan för att mötas där. Typiskt. Så vid 23 tiden styrde vi bilen mot Skövde igen och jag var hemma strax innan 1 inatt. Jag slocknade som ett litet barn direkt när jag la mig i sängen, var kämpigt i slutet att hålla sig vaken eftersom jag jobbat natten innan. :)


Ska ni någon gång äta julbord kan jag varmt rekomendera Åhaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback