8. Ett ögonblick.

Detta skulle egentligen varit ii söndags men hade verkligen ingen ork till det. (istället får det bli idag)

Har nästan precis kommit hem från jobbet. Igår gjorde jag ett extra dygn och bara för detta känner mig super stressad inför julen. Idag är enda dagen som jag ledig innan fredag och det är sååå mycket som ska hinnas med. Jobbar dygn imorgon och direkt när jag går av på torsdag morgon åker jag till det andra stället där jag är vikarie, jobbar där tills 13 och efter det måste jag in till stan och trängas med massa massa folk.
Varje år säger jag att jag inte ska vara ute i sista minuten men konstigt nog så blir det ALLTID så ändå. Attans.

Får försöka hinna med lite städ idag och hoppas på att det inte blir smutsigt innan jul. Man kan ju önska att det inte blir det iallafall, skönt att Johan går på jul ledigt redan imorgon så han får ta tag i hemmet.


På torsdag kommer även Mimmi och Henrik.. Åh vad jag längtar efter min syster. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback